Ga ik hierover twitteren?

Door Ilonka Behr voor Tijdschrift Psychosociale Oncologie

“Wat als je actief bent op Twitter, regelmatig tweet over wat je meemaakt en plotseling wordt geconfronteerd met een ernstige ziekte? Het overkwam Maaike Schnabel, actief twitteraar, en sinds april 2010 borstkankerpatiënte. “Dit is nou één van die dingen die mensen meemaken”, dacht Maaike.”

De opening van het interview dat ik deed voor NVPO, Nederlandse Vereniging voor Psychosociale Oncologie. Een artikel waar ik trots op ben en waaruit blijkt wie ik ben, maar ook hoe ik in het leven sta…je kunt het bezien vanuit de zijlijn maar ik sta er graag middenin en zet mijn ervaringen om naar mogelijkheden. Waarbij ik van harte hoop dat het kan bijdragen aan een kanteling in de (informele) zorg dan wel werkt om ogen te openen en grenzen te doen vervagen.

Lees het volledig artikel: Vanuit de Patiënt 

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheidszorg, patient20, zorg, patienten, gezondheidszorg, borstkanker, pinkribbon, health20, patient20, zorginnovatie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

