Interview Adidas Ladies Run 2011 voor Pink Ribbon

,,Ik ben ambassadeur van Pink Ribbon geworden op het moment dat er bij mijzelf verdenking was op borstkanker. Eindelijk had ik het goede doel gevonden waarvoor ik me wilde gaan inzetten. In 2010 ben ik helaas toch ziek geworden. Eén op de acht vrouwen krijgt borstkanker en opeens was ik een van hen. Door mijn inzet voor Pink Ribbon kan ik iets doen tegen borstkanker, dat ik zelf heb overleefd. Mijn grootste wens is dat borstkanker straks voor iedereen te bestrijden is! Kick cancer!

Wat maakte deze adidas Ladiesrun voor jou speciaal?

Maaike Schnabel: ,,Het onvoorstelbare aantal deelnemers, de vlekkeloze organisatie, het prachtige bedrag dat voor Pink Ribbon is ingezameld. Op de Pink Ribbon-stand in Ahoy hebben we nog extra cheques in ontvangst mogen nemen van deelnemers die op hun werk voor sponsoring hebben gezorgd, heel mooi! Wat mij ook heel erg raakte was de bijdrage van de loopsters van Woonstad Rotterdam, die een onvoorstelbaar bedrag bij elkaar liepen ter nagedachtenis aan een medewerkster die net aan borstkanker is overleden. Heel erg mooi dat zij me die cheque persoonlijk op het podium hebben mogen overhandigen! Al met al een fantastisch evenement, waarvan ik hoop dat het volgend jaar nog meer deelnemers zal trekken! Keep up the great work.”

Voor het volledige interview en meer informatie over Adidas Ladies Run 2011: http://www.ladiesrun.nl/evenement/de-ladiesrun-van/maaike-schnabel

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheidszorg, patient20 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

