Tweepcare rocks big time!

Het verhaal is nog niet af, maar graag deel ik alvast een stukje van mijn beleving van de kracht die social media mij brengt en bracht.

@clixie: @MaaiS goed zo! Ik heb het niet over een Twitter ode, maar meer over de meerwaarde, de procesgang en het Twittereffect op jou als patient.

Mijn hele borstentraject heb ik via Twitter gedeeld en dat is mijn redding geweest. Zo ongelooflijk veel mooie, lieve, warme, ondersteunende en krachtige tweets ontvangen van al mijn lieve volgers. Het is onvoorstelbaar om te merken hoeveel kracht en positiviteit je daardoor behoudt. Als je het niet meer zag zitten was er altijd wel een Tweep die je er doorheen “praatte”. Veel van mijn volgers hadden op een gegeven moment een pink ribbon aan zijn avatar toegevoegd ter ondersteuning van mij.Eerlijk ik heb regelmatig een traan van ontroering weggepinkt! Overweldigend..en dat van veel mensen die ik niet persoonlijk ken!

De Nederlandse schoenenontwerpster Hester Vlamings heeft voor mij een fantastisch paar Pink Killer Heels gemaakt. Een speciaal en uniek paar voor mij. Hester heeft dit belangeloos gedaan, vanwege het doel en de aanleiding. Hoe dat gebeurde? Ik heb een tweet geschreven met de oproep dat ik op zoek was naar roze killer heels en of iemand wist waar ik die kon kopen. Deze tweet is via @Petrah via @HaroldvG bij Hester terecht gekomen die gelijk enthousiast riep dat zij die voor me ging maken. Kunt u zich dat voorstellen? Ik was overweldigd in ieder geval! Hieruit vloeide een enorm evenement voort: de High Heel Pink Prosecco Party #H2P3. Hieronder een compilatie van dit super evenement met dank aan FEM NL (www.fem-netherlands.com).

Inmiddels ben ik over 6 dagen klaar met de bestraling. Wat een heerlijk vooruitzicht is dat! Een nummer dat me doet beseffen dat kracht je er doorheen sleept en daarmee het meest gespeelde nummer de afgelopen periode is Wires van Athlete. Meezingen en de tranen de vrije loop laten…opluchting!

Tweepcare rocks big time!

Dit bericht werd geplaatst in Health experiences, Patient en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Tweepcare rocks big time!

  1. Margreet zegt:

    Xxxxxxxxxxxxxxxxx *zucht* jij doet het toch maar #kickcancer

  2. ragnaja zegt:

    Wat kan ik anders zeggen dan: HERKENBAAR!

    De kracht van twitter laat zich voelen van de donkerste tot de lichtvoetigste momenten; laat me gieren van de lach of huilen van ontroering.
    Dankzij twitter kan ik meer delen dan ik wist dat ik te delen had, en heb ik al meer liefde, warmte en #tweepcare mogen geven en ontvangen dan ik ooit voor mogelijk hield.

    De komende week ga ik heel veel aan je denken, succes met je laatste loodjes, en ik wens je heel veel OPLUCHTING!

    Dikke zoen!
    En naar ik hoop, tot HEEL GAUW!

    Ragna

    #MaaiSKicktCancer

  3. fiederels zegt:

    Tweepcare is geweldig! Ik heb het ook al vele malen mogen meemaken, met als hoogtepunt de #fiederfiets, de electrische fiets die m’n tweeps binnen twee (!) dagen voor me kochten nadat de oude was gestolen, onmisbaar vanwege m’n astma. Werkelijk fantastisch. Maar ook de steun als ik er even doorheen zit, afleiding nodig heb of advies… dat had ik nooit durven dromen toen ik drie jaar geleden begon met Twitter.

Geef een reactie

